Listen to the rain

Hela min kropp skriker efter dej,
Jag tror inte att du förstår..


Hur ska man kunna tro på något som förut har fått en att känna "så dära"?
Jag tappade tron för länge sen,

Jag vill verkligen inget annat än att tro,
men jag vet inte hur..

Jag har alltid haft svårt för det.

Jag slutade att tro för flera år sen
för annars är det så att jag tappar tron mitt i allt och när jag väl har hittat den så blir jag vänd ryggen..

Jag vill bara tro..


 Förövrigt tycker vi väldigt synd om Marina.
Stackarn har jätte ont och är helt borta
(som vanligt då, haha)

Lite självförvållat är det iofs när man går å gör sillisar,
men vi tycker väldigt synd om dej ändå.


Alex
Du vet vad jag känner.


Puss

Kommentarer
Postat av: Marina

Jag höööör din ironi fittianné! hahahaha fan va ja garva nä ja läste de ;D

2008-03-06 @ 21:10:19
URL: http://mariinah.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0