Merhaba

Det är ju ingen idée att försöka förklara för någon..
Inte en ända jävel förstår ju ändå..



Måste verkligen försöka sätt mej ner någon dag nu å kolla i resekatalogerna!
Annars blir det ju ingen resa med min baby. Kroatien, underbart! Jag fick som jag ville :D ha!

Får ta å be Sanna om hjälp med dom, Fattar ju nada.
Hoppas hon har tid någon dag mellan allt jobbande.
Undrar om man kanske kan läska henne me lite rabarberpaj á la Vivi? Då kommer hon säkert!
Btw, är det gott med vitchoklad i? Får ta å testa det imorgon..

Jag längtar verkligen till i höst!
Du & jag Älskling! 2 veckor i Kroatien :)

Hade egentligen velat åka till Turkey iår igen :/
Saknar verkligen dom jävlarna där nere, allt dansande på barerna va!
Haha! Jag saknar till och med havet. Inte dåligt va? ;)
(jag vägrar att bada där, hatar de)


Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Bäffs!

Ett tips testa med kola kakor det brukar la funka =P

2008-03-26 @ 22:22:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0