Förlåt

Jag vet hur elak jag var igår, ord kan egentligen inte beskriva hur ledsen jag är.
Det enda jag kan säga är förlåt. Jag vet inte om du läser det här, men jag hoppas det.
Jag vill verkligen ställa allting till rätta, för jag tror på oss två.
Jag vet inte vad jag ska säga för jag vill bara att det ska bli bra, vill inte sabba det.

Hela den här natten har jag legat och tänkt på alla bra stunder,
och dom va mer än jag trodde. Bara den senaste tiden då det har vart körigt så har det funnits massor.
Man uppmärksammar inte dom lika tydligt bara för dom gör inte ont som dåliga gör.
Samma sak är det med det här "du bryr dej inte"-skiten, och jag upptäkte att du bryr dej så jävla mycket.
Du bryr dej mer en någon annan just nu.
Dum som jag är så har jag tagit det förgivet och därför inte upptäkt hur underbar du är mot mig, hur bra du behandlar mig och hur jävla mycket du bryr dej. Men jag har insett det nu, jag hoppas att det inte är försent.

Jag skulle vilja bevisa allt som jag skriver för dig.
Gårdagen krossade mig totalt när jag insåg att jag kanske förlorar dej (eller redan har?)
Jag ber dej att ge detta ett försökt till, men du måste tro på det själv.
Jag tror på oss, till 110%
Var ska vi annars göra av alla våra drömmar? Allt som händer efter (och innan) Lumpen?


Jag vet inte hur jag ska säga detta något mer. Jag skulle kunna babbla på något så in i helvete.
men det känns onödigt och du orkar kanske inte läsa 450sidor.

Huvudsaken var att jag ville säga förlåt, jag skäms och ber verkligen om ursäkt.
Jag Älskar dig så mycket, Du betyder allt för mig och jag känner mig helt tom utan dej.
Och så ber jag dej, gör inget förhastat.

Det du sa till mig igår gick verkligen in.
och du har rätt, jag gör en höna av en fjäder.
Jag ska sluta med det och vara rak på sak.

Jag älskar dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0