Fredag eftermiddag 17/5

Har bara slappat heeeela dagen.
Det har vart så skööönt, bara jag och min bok :)

Nu sitter jag hos Alex,
Han kom och hämtade mej nyss.
Vi ska och käka hos hans mammas kompis.

Idag kom jag på att jag skulle vilja göra ett CCR tryck på min kavaj.
Där bak på ryggen.
Ungefär såhär ska det se ut:



Eller något liknande,
Och sen vill jag göra något häftigt därfram..
Men vet inte riktigt vad. ska ta och höra mej runt.

Skulle helst villja brodera fast det eller något..
vill inte trycka på kavajen..

Egentligen är det mammas men hon har nog inget imot det.
Hon diggar ju dom som fan så hon kan också gå omkring me det.
Så det blir inga nitar någon stans, det skulle hon protestera imot.

Finns det inte någon sådan där skrivare som man kan skriva ut på tyg med?
Som man sedan stryker fast?
eller vad det sådant skit som man stryker på och sedan stryker fast?
Aaa jag vet inte. men måste ju iallafall få å trycket på tyg.
Gjorde man inte någon mall kanske?
Äsh jag vet inte..

Nu ska vi snart åka.
Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0