Fredag förmiddag 30/5

Såhär blev mitt hår igår
image149

Mycket bra om jag får säga det själv.


Alex och co var jättefina igår på balen.
Bilder finns här
Under gårdagens datum (29)

För mig blev kvällen inte riktigt som planerat.
Men det gör inget och det blev bra ändå.

Träggan va stängt.
Vafan.. Det hade ju varit min planer så länge..
Mackan var för full för att komma in på Tonic och
Jag ogillar Swing.

Så vi drog ihop med Majsan och dom.
Senare kom Fyllo-Alex och det blev hemgång.
Stannade till på qluttan och köpte ostbågar och shit,
Vilket blev orört.


image150
Fint kort :)
Som vanligt är madde fotograf.



Trotts gårdagen så var jag i skolan klockan 8a imorses.
Skulle ta igen en film som jag missat.
En domkumentär och den lärarens dokumentärer brukar vara på max 30min.
Denna va fan i 1,5 h. Vansinig på mej själv blev jag.
Sen cyklade jag hem.

Nu ligger jag här.
Ska ta på mej sen ska vi med Tobbe till Knalle.
Tjingeling





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0