Fredag morgon 23/5

Trodde inte att jag skulle komma upp ur sängen imorses.
Men nu när jag väl är uppe så känns det inte så hemskt.

Bävar lite för provet idag bara..
Men får ta och plugga så mycket jag hinner på svenskalektionen,
Har jag tur får jag en kompliteringsuppgift ifall det bara saknas någon poäng.
Har jag ännu mer tur så klarar jag skiten.
Äsh det löser sig :D


Kommer ni ihåg att jag skrev om att det var sågulligt när sallisarna och malarna låg brevid varandra?



Dålig bild men ändå ^^


Jag är väldigt sugen på krogen idag.
Men det blir plugg.
Jag har ju skitit i att plugga på vissa lektioner så nu har jag två arbeten att göra.


Jag ska hoppa in i duschen nu
och sen göra iordning mig.

Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0