Fredag morgon 2/5

Jag bojkottade Valborg samt 1Maj.

Blev helt plötsligt så sjuk på Valborg så jag va i säng innan 10.
Visst hade jag kunnat festa och så ändå men det blev inte så.

Vaknade i allafall på morgon och kände mig jätte bra och frisk.
Men efter att ha varit vaken i ca 10 min så upptäckte jag att det va jag inte alls,
Så vi hjälpte Linda med dom sista brädorna på morgonen
sen sov jag hela dagen tills Alex kom och hämta mig på kvällen och det blev Beck-maraton.



Vet du vad som äcklar mig något extremt?
Gubbar runt 40års åldern som stöter på "små" tjejer?

Vad i helvete får gubbajävlarna ut när dom ber 16-18 åriga tjejer visa sig i cam, flörtar med dom på msn osv? Jävla psykiskt sjuka äckel gubbar! När man nobbar dom tigger dom ännu mer och när man ställer dom mot väggen så hävdar dom bara att det är "normalt beetende att flörta på msn" Ja det kanske det är, men om man flörtar med någon runt ens egen åldersgrupp och inte enbart kommer med vidriga saker. Då är det normalt! Jag blir så arg och äcklad så jag får lust att utrota allihopa. fyfan..


Nog om det,
Nu ska jag hoppa in i duschen/göra iordning och sen blir det marknad.
Tjingeling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0