Lista

      HAR DU:
Ett förhållande: Det bästa med den bästa
En bästa vän: Ja
Haft ett seriöst förhållande: Jupp
Dejtat en av dina bästa kompisar: Kan man säga
Blivit kär vid första ögonkastet: Mer eller mindre
Fått ditt hjärta krossat: Ja..
Haft ett one night stand: mm
Skrikit åt en lärare. Alltid
Kysst någon och sedan ångrat dig: Jupp
Ljugit för dina föräldrar om vart du är: Haha jaaa
Några smycken som kostat över 1000 kr: Tror inte de
Snusat: ja man va ju så häftig i 7an
Rökt: Slutat

12 DAGENS:
Klädsel: Mjukis, linne & mammas tröjja
Frisyr: Keps
Låt: The Rolling Stones - Beast of burden
Vill ha: Nytt jobb
Sjuka: Förkyld
Drog: Alex
Saknad: Alex, så in i helvete
Köp: En cola
Godis: ge mig ?
Attityd: Halvt om halvt
Tanke när du såg dig själv i spegeln första gången i morse: jag skrattade för jag somnade me smink igår.

11 FÖRSTA:
Bästa kompis: Lina
Bil: none
Kärlek: Alex - allafall första "riktiga"
Husdjur: Nån kattjävel
Semester: Inte en aning i sverige men utomlands va turkiet..
Jobb: Städ
Köpta skiva: någon töntig
Piercing: Öronen
Konsert: Inte en aning..
Fylla: "riktiga" va i 7an (?)

10 SISTA:
Personen som sms:ade dig: Madde björklund
Personen som du kramade: Jonas tror jag.
Peronen som ringde dig: Mammi
Personen som du ringde: Majs eller Alex
Personen du sa 'jag älskar dig' till: Alex
Alkoholdrycken: Vodka (?)
Bilfärd: Till skolan
Filmen du såg: fjärde Beck filmen (?)
Gången du grät: jadu..
Måltiden: Vitlöksbröd

9 SKULLE DU:
Våga hoppa fallskärm: ja!
Våga hoppa bungyjump: ja
Dejta någon med väldigt mycket tatueringar: En riktig pudding :)
Kalla dig själv lycklig: Jupp :)
Hellre ta bilden än vara med på den: oj... jag vill va med men jag vill att kortet ska vara taget på mitt sätt.
Kunna gråta över en kille: mm..
Kunna gråta över en tjej: mm
Ljuga för någon: Jupp
Kunna springa 50mil: Om jag hade orkat

8 VAD:
Gör du just nu: Softar
Ska du göra imorgon: Inte en aning
Säger du till dig själv när allt känns svårt: Men för i helvete!
Har du med dig in på bion: något ätligt och en vän :)
Är det för färg på dina byxor: har inga just nu
Är det för väder hos dig just nu: Solsken
Är det första du lägger märke till hos det motsatta könet: hår, leendet & ögon
Skulle du göra om du vann på lotto: Snackar vi mycket pengar? isf Ge mammi pengar  och bjuda Alex till kroatien + shopping.

5 SAKER DU HAR PÅ DIG
1. Bh
2. Trosor
3. piercing
4. örhängen
5.

6 BLANDAT:
Är du blyg inför det motsatta könet: Njaaa, nä
Hur gammal blir du nästa födelsedag: 19 *skål*
Har någon bertättat en hemlighet för dig den här veckan: Alltid
Använder du huvtröjor: Jupp
Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar: Om jag vill!!!
Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta: Motsatta

5 VAL:
Solnedgång eller soluppgång: Beror på
Sommar eller vinter: Sommar!!!
Vilken ålder har varit bäst hittills: Moppeåldern
Sova på sida, rygg eller mage? Magen!
Kramar eller kyssar: Kram :)
   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0