Lördag eftermiddag 24/5

Provet gick superb.
Så nu har man skaffat sig iallafall ett G i samhällskunskap.
Gött

Gårdagen var rätt lugn ändå.
Softade hos Tobbe och sen mötte jag Tina för att kolla på almåsbalen.
Sanna och dom var hur fina som helst :) Bilder finns här! (under den 23dje)
Krongligt som fan var det att hitta dom.
Dom var senare än vad dom sa att dom skulle så vi trodde att vi hade missat dom.
Sprang omkring som två jävla hönor. men tillslut kom dom.
Efter att vi vart hos dom en stund så gick vi och käkade.
Hade problem att hitta ett ställe som passade kräsna mig,
men det blev snack tillslut.

Det blev ingen gård igår eftersom jag hade fått i mej en liten mäng av alkohol.
Synd var det då jag var apsugen på singstar.
Så istället bar det av hem till alex.
Lite datorn och sen sov vi rätt tidigt. lika bra det egentligen då jag var as trött.

Nu ligger jag här.
Vaknade för typ en timma sen och har inte kommit upp ur sängen ännu.
Skulle egentligen behöva städa lite och så innan jag börjar med maten.
För idag blir det tajt då jag måste köpa löshår och morsdagspresent innan vi drar till tobbe.
Ska göra löshår på Tobbes mamma Marie.
Det kommer bli anorlunda och krävande då hon inte ens har 1dm långt hår.
men utmaningar är alltid bra :)
Ikväll är jag och alex bortbjudna på melodifestivals kollande.
Det ska bli trevligt


Dagens fråga lyder följande:
Varför glor man snett?

- Är det för att visa misstycke? Att försöka trycka ner någon med ens blick?
Jävla onödigt säger jag då folk som jag tycker illa om redan vet vad jag tycker. Jag springer inte runt och försöker leka tuff genom att glo snett. Det är töntigt och onödigt. Men heey, bara vad jag tycker. tro vad ni vill.


Men nu måste jag pallra mig upp,
måste slå en signal till alex och se om han jobbat klart osv.

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0