Lördag kväll 17/5

Jag vet att jag råkade skriva fredag i förra inlägget.
Men är för lat för att ändra.

Dagen idag har varit bra :)
Jag vet att jag var lite pessemistiskt inställd till besöket hos dom idag,
men det blev faktiskt bra.
God mat också :D Haha. och som vanligt bröt jag ihop av skratt för en strunt sak.


Det gör så jävla ont att inte kunna hjälpa alla som man vill hjälpa.
Hela jag skriker i protest,
Men vad ska man göra? Det är bara att acceptera livets regler..
Men jag hatar det..

Det är så mycket känslor inblandade och jag vet mer än ett par av mina vänner som behöver hjälp.
Och jag kan ingenting göra, jag är totalt maktlös. och jag hatar det.
Jag vill kunna lova dom att allt ska bli bra tillslut.
Men hur skulle jag kunna göra det? för jag kan inte garantera när inget hänger på mig..
Jag kan bara finnas där. Vilket jag alltid gör. oavsett..



Nu ska jag krypa ner brevid min sötnos :)
Mycket kärlek till dig.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0