Lördag kväll 3/5

Dagen började med att jag och Alex försov oss.
Förvånande va? Hade ju ställt in kroppen på att få sova länge..
Fixade mej snabbt på 20 min sen bärde det av för att hämta Tobbe.

Marknaden och knalle snabbt, oförvånansvärt hade dom ingen CCR tröjja.
Synd för jag ville verkligen ha :/

Det ända "gamla" dom hade var typ stones och beatles.
Vilket av det lyssnar jag ju inte så mycket på, bara någon låt här och var.

Men sen så plocka vi upp mammi och åkte och kikade på akvariet.
Vi tog med det hem på direkten, klockan var då runt 12.
Och nu är klockan halv 8 och jag är inte riktigt klar ännu.
Hela dagen har fan gått åt för att fixa mitt rum.

Men det är värt det, så fint :)
Har bara 2 st lp-hyllor kvar att sätta upp.
väntar på att Alex ska komma med ucknyckel (eller hur det stavas)

Sen blir det matte, eller så blir det matte sålänge.
Puss


Kommentarer
Postat av: Bänäna

Duktig du är!!! Sitta o plugga matten, men sen är det väll ett av dina favvoämmnen? kanske kan ta en fika imorrn om du vill? pusskram

2008-05-04 @ 01:15:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0