Måndag förmiddag 7/5

Nationella gick nog superb :)
Första delen gjorde jag på 10minuter.
Fattar inte hur jag gjorde den men jag vet att jag får 1 fel
(svarade inte på den).

Andra delen va lite krongligare.
Gjorde den steg för steg till jag kom till sista punkten.
där cepade det, kom inte ihåg hur man gjorde.
Visste att det lät svårt men att det igentligen var rätt simpelt om man bara fatta logiken.
Satt nog i fem minuter och bara glodde.
Och tillslut såg jag det. Det var så simpelt att jag började småfnittra för mig själv :)
Så även den gick asbra :)
Haha tror jag iallafall!


Jag har redan vart riktigt duktig idag (förutom provet) även om klockan inte är mer än halv 12.
Har städat köket, tvättat (håller på) , vikt tvätt, spelat gitarr en bra lång stund, fixa me telesladden osv.
Ska bra äta mitt vitlöks bröd, som är i ugnen nu, och sen plugga ute i solen med Lady :)
Mys mys.

Kanske åka till knalleland efter?
Om jag inte tar det imorgon, Ingen svarar hos Majs ändå.

Ska iallafall slänga in en lista snart

Puss

Kommentarer
Postat av: Marina

men ja säger ju att hemtelen inte funkar ;P

2008-05-07 @ 17:25:44
URL: http://mariinah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0