Måndag kväll 5/5

Dagen har varit kanon :)
Hade prov i morses och gick hem till Alex efter det.
Fixade oss och cyklade till knalleland.

köpte albumsblad till mina foton, fotohörn, dekorationer osv.
Så bestämde jag mig för att pyssla lite senare.

Vi cyklade vidare till stan och stanade till på Zoologiska på vägen,
mötte mamma där så hon köpte fiskar till sig och någon syresten till mig.

I stan mötte vi Pörsy, Sanna och Sanna's syster från gbg
(kommer aldrig ihåg vad hon heter men kristin eller katrin iallafall)
Så vi tog en mysig fika på Orion.

Efter det bärde det för min del upp till musik skolan för att ha gitarrlektion.
och sen gården.
Håller på med ett "18års fest" album. Det blev fint men synd så va inte Mia där.
Hon har alltid bra idéer.
Ska nog fortsätta med det imorgon.


Nu sitter jag iallafall här.
Har beundrat mitt fina akvarium sen jag kom hem :)
Jag är så jävla nöjd!

 
Dom är så gulliga när dom stutsar omkring.
Är dock lite orolig för Randen. (en av dom heter så)
Han har ätstörningar, typ anorexia eller något.
Han äter inget och är hur liten som helst, han är bara skin och ben.
Får special mata honom i en burk, men där äter han ändå inget.


Han har fan inte växt ett skit sen vi fick honom,
Alla andra växer ju så det knakar :/


Aja, nu ska jag sova :)
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0