Måndag morgon 19/5

Fan vad jag är skoltrött
Jag vill inte gåååå..
Men jag börjar tjugo över tio och slutar typ halv tolv eller något.
Det känns ju väldigt nödvändigt att gå dit för. Men det är soft ändå.

Kändes väldigt ensamt att vakna själv idag,
Glömde bort för en sekund att han jobbade och trodde att han var på toa eller något
När han inte kom och lag sej någon gång så tänkte jag "va fan är detta nu"
men sen kom jag på att han jobbade.. och det kändes nästan som att det var helg.
Sen kom jag på att det var måndag och då somnade jag om en liten extra stund.
förvirrande morgon ;D


Igår kväll fixade Alex min design! Den är fin :)
Jag väntade hela dagen på den men den kom aldrig
och sen tryckte Alex på något så kom den upp!
Du är bäst Älskling :)


Och det regnar iallafall inte idag :)
Men det ser väldigt kallt ut ändå.

Jag funderar på att skita i det och dra på mej tjocka strumpbyxer och skjorts ändå ^^ Haha
Kommer säkert att vara svinkallt, så det blir väll gubba byxerna istället..
Jag som är så sugen på skjort, "rocklinne", kavaj och converse.
Det får inte vara för varmt då för jag kommer dö i kavajsen isåfall. haha
Men idag är nog lite för kallt.


Nog med spekulationer, nu måste jag upp.
Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0