Onsdag eftermiddag 28/5

Försov mig i morses.
eller aaa, försov och försov..
Gick inte upp i tid kanske det heter :P
haha men itid i skolan va jag iallafall.

När jag cyklade på centralbron imorses så kom brandbilen och räddningstjänstledarbilen där nere.
Såklart får jag inte stopp på cykeln utan kommer till stoppet mellan båda vägarna

image147

När jag står där så börjar massor av jävla bilar att tuta.
Dom menar att jag ska backa tillbaka till bron,
hur i helvete skulle jag göra det då det körde massor av jävla bilar på vägen mellan mig och bron?
Jävla idioter.
Alla glor på mig och tillslut så kör en bil upp lite längre brevid stoppet och då kommer brandbilen förbi.
Hur jävla svårt hade det varit från början?
Dom hade fan inte behövt tuta på mig! Jävla patrask...
Jag  h a t a r  att bli tutad på!


Men men väl i skolan så va det jävligt slött.
Första lektionen varade inte ens till klockan 9.
Sen började nästa lektion klockan 10, där var det bara upprop.
Sen började inte nästa lektion förens vid 10 över 12.
Jag hatar sådana dagar då man bara sitter och glor.

Efter skolan så cyklade jag till haléns och provade ett par gubbabyxer (shorts), som inte satt bra.
Sen drog jag till H&M för att prova 2 shorts, vilket inte heller dög till fröken.
Så det slutade med att jag köpte hårfärg istället.

Var så nära på att köpa svart, stog med den i handen.
Men nopp, det blev blond.
Ett slingpaket och en ultrablond.

så nu jävla!
Ska inte bleka hela, utan bara slinga.
Blir dom inte vita så ska jag dra ett paket till.

Nu ska jag till maxi.
Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0