Onsdag förmiddag 21/5

Vaknade nyss :) Mums.
Orkade faktiskt inte med skolan idag.
Kändes så meningslöst. dåligt samvete har jag också.
Men fan jag har kommit så långt med det vi håller på med
plus att jag inte kunde somna förens vid 2 inatt.


Igår var en kul dag.
Slutade tidigt så jag och Alex kollade Beck på eftermiddagen vid 1 typ.
det gjorde så att dagen gick i rejserfart.
Helt plötsligt var klockan typ 4 och vi drog till gården.
Bakade lite där och sen träffade jag Martina i stan för lite käk.
Tellus, mums :)

Va med henne en stund, gick omkring i stan och tjöta skit och kolla i skyltfönster.
Sen träffade vi på Alex som va i stan och kollade på bilar så han körde hem Tina till kinnarumma.
Vi skulle hälsa på hennes mammi så vi fick gå igenom deras hage för hon och hennes man red där nere,
Alex sket nästan på sej när han fick syn på att det var 3 hästar i hagen som vi gick igenom.
Haha och stackarn ska bli beriden högvakt. Han vågade ju knappt gå tillbaka genom hagen.
Sötnos :)

Men efter att vi hade varit där ute så drog vi in till kontoret och solade.
Måste ju bygga upp färgen inför sommaren, haha.
och sen bar det av till mig för bullkäk :D


Nu ska jag snart hoppa upp på cykeln och trampa till stan.
Ska kirra lite saker som jag tyvärr inte kan nämna här ifall en viss person läser :)
Men jag hoppas att det blir bra.

Så nu ska ja stoppa i linserna och sätta upp höret ^^
Puss Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0