Onsdag kväll (2) 21/5

Jag har varit arg hela jävla dagen.
Nu rann det över.

Om någon säger till mig att jag alltid ska säga vad jag har i tankarna,
så gör jag det.
Om någon säger till mig att jag ska berätta vad jag känner och prata med den så fort det är något,
så gör jag det och förväntar mig svar.
Om någon skrattar mig rakt upp i ansiktet och vägrar att svara när jag ställer en enkel fråga,
så vet jag inte vad jag ska tro.
Om jag pratar med någon om något så förväntar jag mej att den personen respekterar det. och om den påstår att den ska ta hänsyn till mina svagheter och sen inte gör det så tycker jag att det tyder på ren nonchalans.
Om någon säger en sak och sedan inte gör som den ska så tycker jag att det är lögn.

Rätta mej om jag har fel men har jag inte rätt att vara irriterad om någon gör tvärt om vad den säger?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0