Onsdag kväll 21/5

Idag i stan kirrade jag inte sakerna som jag skulle.
Jag blev arg och tyckte att varför ska det jämt vara jag.
Arg är jag fortfarande men jag orkar inte argumentera..

Istället för dom sakerna så kirrade jag tacos istället.
Mycket gott, funderar faktiskt på att ta mej en taco nu. mums :)

Bidragsförskottet kom in på mitt konto idag (fick inte det förra månaden)
Så mamma och jag åkte till djuraffären. Hon köpte pump osv. och jag fick en ny salle.
Salmiak heter han ^^
Han är jätte söt och liknar våran gamla pricken.

Sallen gick i hop med en annan salle på djuraffären.
Den sallen hade varit i karaktän förut för att han var agressiv.
Men han är verkligen ursöt och jag vill ha honom.
Problemet är bara att han kan ge sig på mindre sallisar,
och majoriteten av våra sallisar är mindre.
så ett jävla dilemma har jag.
Har velat ha honom sen jag såg honom, han likar ET :)

verkligen ursöt.
Men orka att han  blir agressiv och biter av våra små-sallars svansar, fötter osv.
Så jag får se om han följer med mig hem på fredag.
Hoppas det.


Har även lagt i mamms två misshandlade malar i akvariet, malin och malle.
Jag vet att det är lite töntigt men jag har en ovana att döpa alla saker.

Jag tycker att det är rätt häftigt att se två malar ligga imellan massa salemandrar :)

Nu ska jag till Ica Maxi.
Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0