Söndag kväll 18/5

Dagen har varit lyckad :)
Jag vet att det är tidigt men jag är skit trött och har typ sovit i Alex soffa ett tag så vi går och lägger oss nu.
Han ska upp och jobba 20 över 5 imorgon, innan skolan. duktig är han :)
Och jag har sovmorgon till 20 över 10.
Så om jag orkar så ska jag tamefan göra mej iording imorgon, rejält.
Bara för det så regnar det säkert.

Men men, det hoppas jag inte för då vill jag inte cykla, inga skärmar på cykeln..
Så då får jag gå..


Dom senaste dagarna har det slagit mig hur underbart lycklig jag är.
Rastlös kanske, men ap lycklig.

Kunde knappt sova inatt för att det slog mej så hårt.
Låg bara och log och kollade på Alex när han sov.
Han var så söt.
Men tillslut efter massa krångel för att komma in i hans lealösa famn så somna jag.
och vaknade lika lycklig.
Som jag senare fortsatte va.

Men nu ska jag tvätta av ansiktsmasken och sen krypa ner,
Som vanligt, brevid min kärlek här i livet :)

Sov gott, Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0