Söndag kväll 4/5

Dagen har varit ovanligt seg.
Inget hände förens vi bestämde oss för att dra till Varberg
Det var jag, Alex, Madde & Robban.
Mysigt :)


Här har vi precis kommit fram.
Och seg som jag är så ligger jag långt bakom dom andra.


Madde samlar snäckor,
För att visa visa Issa :) Omtänksam storsyster!


Killarna försöker "hjälpa" till.
Deras sätt va att ta hela nävar :P


Och som vanligt, vart vi ännu är, så är det mycket kärlek.




"Han skrev mitt namn i sanden"


"Snäck-strand" mysigt.



Tillslut bärde det av hemmåt

Och nu sitter jag här hos Alex.
Ska hoppa in i duschen för att sen läsa igenom provet tills imorgon och efter det nana. Mums
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0