Tisdag förmiddag 27/5

Sitter i skolan.
Har lång rast, som vanligt.
Det är så jävla tråkigt.

Orkade inte blogga igårkväll, va lite körigt.
Igår var jag så jävla rastlös. kände för att göra något riktigt kul.
Men inget hände förutom lite singstar.
så tillslut drog jag alex och madde ut till lotta och fixade emelies moppo.


Dom senaste dagarna har jag varit så jävla rastlös,
vilket har gjort att jag blivit på dåligt humör.
Fattar inte hur ni står ut med mig när jag är så.
För i efterhand när jag tänker så hade jag fan nitat mig själv om jag va någon av er.
Jag kan inte säga mer än förlåt och tack.

Förlåt för att jag har betet mig som ett jävla cp och
Tack för att ni har varit så förstående och gulliga.
Vissa gånger kan man riktigt känna hur ni försöker lirka med mig för att jag ska bli glad igen :)
Ni är underbara!

Idag vet jag inte vad som händer.
Ska försöka lirka in lite Alex-tid. Även lite Sanna-tid om jag får tag på henne.
Ska sätta mej med guran i si sådär minst 30min och sen får jag väll göra det där jävla linus-arbetet.
Jag har inte jobbat dom senaste 4lektionerna så jag har inte börjat.
Det är så jävla tråkigt!
Men man måste ju.

Skolan är snart klar och nu är det mer eller mindre sommar, Wohoo!
Nu börjar min lektion om 10 min så får väll skriva den där jävla demonstrationen.
Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Bäffs

Nite dig hahaha, ne du det vågar ja ej, rastlös ,kanske de va därför du ville ha med mig ner till stan :P,Kram !

2008-05-27 @ 14:19:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0