Tisdag kväll 6/5

Idag har jag varit riktigt duktig!
Bara pysslar hela dagen, nästan iallafall.
Satt väll mellan lite i fyra tills cirkus åtta.

Anna och Bea höll mig sällskap ett tag.
Fick ett jätte fint halsband av Bea i present idag.
Tack så mycket mycket mycket :)



Sen kom Madde och höll mej sällis en stund,
Tack för en behövande, trevlig snackis.
Det va så skönt att få älta lite skit!

Hon hjälpte mig att städa också.

Idag kom jag långt med mina kort.

Julafton, lite vanliga dagar, Nyårsafton, mitt 18års firande och så Majs 18 års firande.

Imorgon blir det pyssel med Mia, äntligen :)
Måste synis att jag saknade henne för fick till och med en kommentar av en annan ledare:
"Jag är väll trevligt sällskap men du önskar att det var Mia istället"

Har fått mycket beröm idag faktiskt också, dom tyckte att jag var så duktig.
Haha va tvungen att skryta lite.


Pysslet har för övrigt varit ganska "läkande" för mig idag.
Konsentrerat mig hela på korten osv. Orkade inte tänka.
Får tänka nu istället..

Jag tycker att det är fittigt, så jävla fittigt.
Känner att jag har burit omkring på en slöja med sorg, oro och massa andra känslor hela dagen,
Tack vare det.
Jag vet inte vad jag ska säga eller hur jag ska säga det.
Sätt in dej själv i min sitts. Hur hade du känt det? Vad hade dina känslor varit pga omständigheterna?
Du har själv valt det här, du får ta konsekvenserna efter dina egna handlingar.
Lika väl som jag får ta konsekvenserna av mina.
Jag tycker att man ska få göra som man vill. Bara man tänker till lite först.
Tänk på hur allt kommer att bli efteråt.

Ärligt talat så tror jag att allt kan bli väldigt anorlunda beroendes på vad valet blir.
Jag vet inte hur jag reagerar, allt kanske redan är anorlunda?

Det värsta är att jag inte kan säga hur jag känner,
för det känns som att jag hotar och ställer ett ultimatum då.
Vilket jag verkligen inte gör.



Over and Out



You dont have to sell your body to the night 
Roxanne, you dont have to wear that dress tonight
Walk the streets for money
You dont care if its wrong or if its right

Kommentarer
Postat av: Anonym

uäh ta bort eller censurera min käft hahaha !

2008-05-06 @ 22:13:18
Postat av: Marina

aaww, jättefint gör du me alla kort din pysselfia. va skönt å träffa dej igår. ne tar tag i å träffas snart! smsar imårrn! puss

2008-05-07 @ 00:17:05
URL: http://mariinah.blogg.se
Postat av: Tiszle

:) Det är nog ömsesidigt Vivi..Du inspirerar mig likaså.Du är så grymt duktig och kreativ och jag är glad att jag kan hjälpa till att förlösa dina egna ideer.För dem har du massor av.
Kram på dig.
Vi syns på pysslet!

2008-05-07 @ 09:59:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0