Tisdag morgon 20/5

Gårdagen:
Cyklade med Bea efter skolan, hon kom och mötte mig.
Hittade ett par as najsiga gubba byxer i en affär, dom ska inhandlas när lönen kommer.
och bea hittade ett par sten tuffa glasögon, som hon tyvärr råkade pajja i affären. haha

På hemvägen träffade vi på martina och hennes kompis emma.
Det var riktigt kul att snacka lite med henne, Asroliga minnen har vi :)
Så det får bli en fika någon dag.

Sen vet jag inte riktigt vad jag har gjort. gården och så bara.
Mammi fick fiskbäbisar igår. dom är nog lite över 100st och jätte små.
Dagen slutade iallafall med att jag sov hos Alex.

Dagen:

Orkade inte med att ha gympa idag så alex fick köra hem mej från honom när han skulle till skolan.
Så jag slängde mej framför datorn och har lite smått panik nu när jag måste äta och göra iordning mej på 20min.
fastnar fan alltid här.

Men ärligt talat så skiter jag i om jag kommer försent till svenskan.
Har ju ändå inget att göra på den jävla lektionen.
Så jävla onödigt för mig att gå på den alls.

Aja fint väder är det iallafall idag.

Fast nu är jag vrålhungrig.
Så tjingeling



Kommentarer
Postat av: Bäffs

Det vaer ju ej med flit de va ju bara för vi knäppte dem först inna jag testa dem hahaha

2008-05-20 @ 12:06:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0