Tisdag morgon 6/5

Ligger här och är lite smått arg på mig själv..
Alex drog precis till skolan och jag kom hem för ca 10 min.


Idag rejsade jag till skolan på tio min på Alex's mammas cykel,
är framme ca tio i åtta.
Märker att ingen är där och får tag i Jonas, då säger han att vi ska vara i badhuset idag.

Helvete! tänker jag och så är det bara att springa till cykeln och pinna på dit som en liten hamster i ett hjul.
Min gympalärare (som iövrigt är lite vrikad) säger då till mig att istället för att bada så "kan du ta en fin liten cykeltur"


FÖR I HELVETE HAR JAG INTE CYKLAT NOG IDAG ELLER!?
MINA JÄVLA BEN HAR JU FAN GÅTT SOM EN ELVISP I VATTEN!
tänker jag men småmuttrar bara och cyklar hem istället.


Egentligen vill jag ju bada,
så såklart missar jag skiten..


Nu är jag här, lyssnar på mamma-musik
ska ta mej lite frukost, hoppa in i duschen och sen trampar jag väll tillbaka.
Men först ska jag göra en "back up" på skiten jag har på den här datorn.
Den cepar och ifall den inte startar igen så är det bäst att ha allt på ett annat ställe.

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0