Torsdag eftermiddag 15/5

Hade bara en lektion idag. gött även om det var anitas,
mycket nödvändigt att pallra sig till skolan för att se på en film som varade i 15 minuter.
Absolut när det visade sig att filmen inte funkade. *gah*
Men jag stannade lite längre för att göra klart ett arbete.

Jag ville verkligen tatuera mig idag..
Men eftersom jag inte hade fått texten översatt ännu så blir inte det av.
Var så nervös på vägen hem när jag skulle kolla min inkorg.
Blev lite smått besviken när jag såg att det inte fanns något sånt mail..

Men vad ska man göra om man är ute i sista sekunden som vanligt ;D
Får se vad som händer idag istället då..
Nu ska jag äta och kanske måla lite ?
sen kanske lite plugg och gården vid 3.

Puss

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0