Torsdag eftermiddag 22/5

Klockan är bara lite över fyra och jag är helt slut!
Skulle kunna lägga mej och sova jäääääätte länge :)
Men måste tyvärr plugga och så är jag jätte hungrig.


Skoldagen var helt okej, gjorde faktiskt inte så mycket. Men efter skolan tvingade jag med Jonas till stan,
han var tvungen att prova en tumring som jag skulle ge bort till Alex och efter lite protester gick han med på det. Hittade en fin inne på Faith. Sen va jag på bum och sen interflora för att köpa en ros.
Jag har smsat med Alex's syrra Vickan och så för att hon skulle vara hemma när jag kom så att jag kunde lägga rosen och ringen på hans säng så han fick syn på det när han kom hem på kvällen. Men vem tror inte inte ringer mej och säger att han är påväg hem när jag är på väg till honom? Jo Alex såklart! Så jag fick stå och vänta uppe på busshållsplatsen tills Vickan smsa och sa att han var i duschen. Då fick jag rusa dit och upp till hans rum för att lägga sakerna på sängen och sen rusa hem. Älskar dig Alex

Nu är jag här, as hungrig och orkar inte gå till hedvigsborg för att käka.
Så nu blir det gården och plugg.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0