Torsdag förmiddag 29/5

Sitter här med nyklippt hår och håller på att färga.
Haha jag är galen.

Jag började tänka på att min sommar har kört ihop sig.
Inga festivaler och konserter.
(utom kanske maiden, om inte mitt sällskap säljer sin biljett)
Inget jobb och alla andra jobbar.

Vad i helvete ska jag göra?
Cykla omkring hela sommaren eller..

Hade ju tänkt att jobba på mammas jobb när jag inte fick något annat.
Men fick reda på att dom har så mycket nytt folk som inte är berättigad till betald semester.
Så det finns inget. Kanske bara lite special då och då.
Som i heljen, då ska vi på speciall.

Annars blir det kanske lan i heljen, om alex får ta sin dator.
Det är så jävla kul att sitta hos tobbe och spela cs.
haha jag äger lätt xD


Idag har Alex bal. Han kommer att vara så fin :)
Så idag ska jag ut på krogen.
Troligtvis med Mackan, Sanna, pöjjy (?), ida och emil.
Kanske någon mer, ska fråga några.
Är så fest sugen.


Detta är PellefjantmänneN^
image148

Alex och Tobbe



Nu ska jag gå och kolla till färgen.
Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0