Torsdag kväll 15/5

Jag känner mig så duktigt nu när jag nästan inte har något på mitt plugg-samvete kvar.
Bara prov på fredag och sen excel någon gång.
Jag får G i kursen hälsopedagogik på måndag om jag lär mig innebörden av ordet psykosomatriskt
Och det är ju när något berör en med både kropp och själ.


I kväll ska jag bara ta det lungt i min ensamhet..
Jag hatar att vara ensam..
Absolut nu när jag känner mej övergiven från dom mesta hållen..

Jag ville supa mej full idag och gå på krogen.
Men det kan jag ju inte.. För vi har ju en jävla friluffsdag imorgon.
Och den kan man inte skolka när den innebär tre veckors gympa.
Vi höjdrädda jävlar ska ju tvingas att klättra i berg. Wohoo! .. not
Aja, fika blir det iallafall, haha. och vi börjar halv 11

Men idag är verkligen en sån där supa-sej-redlöst-full-och-dansa-jävel-dag
självklart så får man ju inte göra det.


Egentligen så trivs jag bäst ensam, jag är en liten ensamvarg.
Men isåfall så ska man vara helt ensam på alla sätt.
Och eftersom jag inte är det så mår jag bara dåligt nu istället..


Nu ska jag kolla film.
Tjingeling

'Cuz we lost it all 
Nothing lasts forever
Im sorry
I cant be perfect
Now its just too late and
We cant go back

Kommentarer
Postat av: Bäffs

Kom hit kolla film då vettja jag känner mig också ensam ...

2008-05-15 @ 22:04:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0