Torsdag kväll 22/5

Jag har en underbar pojkvän :)
Jag fick jääääätte fina blommor av honom idag.
En hel stoooor bukett, älskar dig Alex!



Har inte bara världens underbaraste pojkvän utan världens snyggaste också.




Haha diggar verkligen den längst åt höger.
Bra jobbat (Y) *asg*


Annars så har jag pluggat idag, men fan inte mitt eget.
Var ju tvungen att hjälpa alex med en sak som han inte gjort ännu och som ska lämnas in imorgon.
Som också är tvunget att lämnas in för betyget.

Så nu sitter jag här, klockan är över 10 på kvällen
Har inte börjat plugga ännu på mitt stora prov som ska göras imorgon.
KUL! Nej! Jag har panik.

Fan..

Fixar jag inte detta provet så har jag ett ig i samhällskunskap.
Kul jul lixom...



Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0