Första Advent

å så va det redan första advent.
Tiden går för fort vid din sida älskling.


Helgen har varit asslapp.
Känns som att vi inte har gjort någonting.
Har vart så skönt att bara sitta i samma rum hela tiden och ta igen tid.
känns som att vi är närmare än någonsin.
Älskar dej mer än allt min stjärna.
Vet inte hur jag någonsin ska förklara för dej.



Nu är nästan varenda julklapp klar.
Vet inte om jag vågar skriva något av det här eftersom jag inte är riktigt säker på om en person läser eller inte.
det vore ju lite synd om t.ex. mamma läste om sin underbara, svindyra julklapp!
haha jaja den är värd alla pengar i världen för jag vet hur glad hon kommer bli!


Och så har jag börjat förvirra mej i traderas värld.
Jag har hittat 3st julklappar där, mycket mycket bra!
har även inhandlat 3st julklappar till mej själv ^^
haha så jävla typiskt mej :D
Men om man inte köper någon julklapp till sig själv så är man inte säker på att man får något som man vill ha, så lyder iallafall min teori ^^

julklapp numero 1 består av 10st navelpiercingar för 25 riksdaler (+porto)
julklapp numero 2 består av 10st tungpiercingar för 25 riksdaler (+porto)
julklapp numero 3 består av 1 navelpiercing med en drake. för 25 riksdaler (+porto)
Jag älskar drakar så kunde inte låta bli.

Nästa byggprojekt blir en sån där piercing-smyckes-monter
Ni vet en sån där som dom har i affärerna och hänger (t.ex.) navelpiercingar i.
Vet nästan exakt hur jag ska göra alla detaljer.
men ni får höra mer om det då jag sätter igång det.
Förhoppningsvis blir det någon gång nu i veckan ^^
Tur att jag har en sån uppfinningsrik och hjälpsam man som ställer upp när jag får galna idéer <3


kom just på att jag inte har slängt upp någon bild på bordet vi byggde.
Lovade ju att jag skulle göra det så varsegood:



från ofärdigt till klart!


I helgen så gjorde vi ju iordning i det stora akvariet.
Ni kommer att få se bilder imorgon eller något.
För bara nu helt plötsligt vägrar datorn att läsa min kamera.
Jaja inte mycket att göra åt.

Det är asfint iallafall,
Ska bara få tag i en bakgrund (eller ska jag vara så kreaktiv så jag målar en egen?)
och så köpa massa mer växter.
men det dröjjer nog tills efter jul för igår och idag har vi köpt fiskfanskap för runt 1500 kronor.
så ekonomin tillåter inte det för stunden.
men det får se ut såhär lite,
jag tyckeratt det är fint ändå!

haha när jag skulle koka lite stenar och rötter som vi har i akvariumet så råkade jag nästan elda upp lägenheten.
(Man kokar stenarna/rötterna & dylikt för att få bort beseluskerna, om nu någon inte vet det)
Så jag satt på en kastrull med rötterna i och så glömmer jag bara bort dom totalt!
vi åker till knalleland och handlar fisk osv. vi är borta länge också!
så helt plötsligt kommer jag på kastrullen så vi försöker skynda oss hem.
Väl hemma låg roten och glödde och så.
Mamma och vi andra tror att det ända som hade krävts hade vart att vi hade varit borta 2 minuter till, max.

det är hemskt när man tänker på det.
Att förlora allt i en brad.
Man mister ju till och med sin identitet.

Det västa är ju att detta va andra gången i rad!
Bara dagen före så hade jag gjort exakt samma sak!
fast med 2st kastruller..
Ne fy fan, om jag inte skärper mig så bannlyser jag mej själv från köket härdanefter!


Angående "dagen puss" i metro häromdagen!
Tycker ni verkligen att jag är en sån hemsk människa?
Blir fan nästan förbannad när ni frågar Alex
"vad har hon gjort nu ?"

Kan det inte falla er in att jag försöker visa min uppskattning lite?
guud, jag orkar inte ens fråga honom vilka det är som frågar det.
Blir bara arg.

Jag har inte ett hjärta av sten.





Just det ja jag har ju glömt att berätta om Brisingr.
Men det får nog ta och vänta tills imorgon,
Är så jävla trött och vi har en interljuv att göra imorgon bitti klockan 9.
Åååh jag orkar inte.

Jag hatar Måndagar.
Dom är fullspäckade hela dagen.


Tjingeling, sov gott, drömm sött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0