Halloween och shit

Längesen jag bloggade igen..
Men denna gången har jag en utmärkt bortförklaring!
Mitt internett fungerade inte på 1,5 vecka.
Det började funka igår.
Så de senaste inläggen bloggade jag hos Majsan,
men har hängt mycket hos CarroBarro på sistonde och hon har inget internett.


Sen sist har det hänt inget alls men samtidigt mycket.
Vi kan börja med Halloween.

Det va askul!!! Allt va vad jag ville även om kvällen slutade i kattastrof.
Kattastrofen stog majs för, hon var utklädd till katt.
haha hajjar ni? KATTAstrof! höhö nu va ja rolig.


Sen har det blivit så att Alex kanske bli hemskickad från lumpen imorgon.
Bra men ändå dåligt.
Viss innerst inne vill jag att han kommer hem så vi kan flytta ihop osv.
Men samtidigt inte, han vill ju detta.
Men kan tyvärr inte tjöta om det så mycket, tror att jag har lite hemligstämplad info. haha :P



Jag är så jävla trött på att du ska lägga sej i hela tiden!
Komma här med lögner och ska förstöra.
Hur många gånger ska vi gå igenom detta lilla gumman?
Du kan inte förstöra, du kan inte komma åt mej på detta sättet.
Du får tyvärr hitta på något annat, kanske skaffa sej ett liv?
Bara för att han inte var ärlig mot dej så är han det mot mej.
Varför ska han offra det liv han har planerat med mej för 1 ligg med dej?
haha P-A-T-E-T-I-S-K-T-!
Du har inte en aning om vad vi har tillsammans,
för hade du det så kanske till och med du skulle fatta att det inte var någon idée med att försöka.
Dina försök tröttar ut mej..
'
Du vet jag väntar fortfarande på min hämnd.
Vet inte om jag kanske få den när som helst (lutar åt det)
Men annars så spelar det ingen roll.'
För den som väntar på något gott väntar aldrig för länge.
Muhahahahah

Men seriöst. Det bästa för dej skulle vara att skaffa dej en annan hobby nu.
Du är för sent ute, som vanligt.. Du har alltid varit lite efter.
Jag vet något som inte du vet.



Men nog med skitsnack nu.
Va tvungen att få ut mej lite.

Ska dra en film nu och sen sova.
Måste vakna tidigt för att få veta om min älskling kommer hem imorgon för att stanna eller bara för helgen.

Pusspuss
Tack för allt mina vänner, stora som små <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0