inställd utgång

Haha woooow, till och med 2 stycken inlägg på 1 dag!
Nu börjar det likna något igen ^^


Den blev ingen utgång idag.
Alex har flera tusen på kontot men tycker att han inte har råd ändå.
haha men jaa, han spar väll till något fint säger han.
Han försökte till och med lura i mig att det va till mig han sparade.
haha ja den kan vi ju tro på också, eller inte ;D haha
Han är allt för söt min man :)

Jag hade gärna velat gå ut idag även utan honom.
Men jag har fan ingen att gå ut med.
Så jaaa, det blir en lugn hemma kväll typ.



Min hårfärg blev asbra,
synd att den brände så jävligt.
men till och med hårbotten blev bra.
Så det är nog värt det iallafall ^^
det är ju oftast så att hårbotten blir lite gulare.

ne nu ska jag läsa igen ^^
Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0