Livslek

Nu leker verkligen livet.
Underbart.

Det är så skönt att bara se sin framtid veckla ut sej,
inget tilltrasslat garnnystan här heller!
åå kan knappt vänta tills...

Nu ska ja inte säga för mycket :)



Igår började vi fixa lite med mitt rum igen.
Nu har han fått någon idé med ett till akvarium.
Vi har ju ett bamsestort som täcker hela en väggen typ.


okej.. över halva iallafall..

Men dom sallisarna som bor där ska han trycka ner i ett typ 20 liters akvarium istället



och sen ska massor av fiskar få flytta in i det stora.
Det kommer att bli asfint.
Så på dagens scheema står det att snickra ihop ett till bord.

Nu har jag ju ett skynke som går i färg med mina gardiner runt det stora akvariumet.
Men funderar på att snickra på dörrar och skit istället..
för jag vill ha båda borden likadant.
och vet inte om jag vill ha typ över hela rummet typ.


Min och Alex katt är en jävla gam!
såhär satt hon under bordet när jag bakade bullar i förrgår.

Hon satt och spanade ifall något skulle rammla ner.
Haha ja-aa.. Hon äter fan allt.
Ärligt talat så spelar det ingen roll vad det är.
Chips med dipp, godis, mat eller vad fan som helst
Så fort man prasslar med något någonstanns i lägenheten så är hon där.
eller bara man tar i handtaget till kylskåpet som kommer hon rusandes.
sicken jävla gam..


Jaja men nu ska jag göra iordning mej.
Har inte en aning om vad som händer ikväll.
Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahaha hon är så söt Lita :D

2008-11-07 @ 12:13:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0