Tråkiga Onsdag

Gaah jag är så jääävla trött!
Måste sluta upp med dom här jävla fasonerna att va uppe hela nätterna.

Har glömt bort att visa hur bordet som vi snickrade blev!
Eftersom jag inte är hemma nu så ska jag slänga upp en bild sen på det.
Men jag tycker att det blev riktigt snyggt.
Ska slänga ut mitt andra "bord" med Lp spelaren och sen sätta det nya bordet där det andra stog.
Blir säkert jätte bra sålänge.
Och med lite tur så får vi flytta på det innom snar framtid igen.
Du gör mej så lycklig baby ^^

Fick även massa nya kläder igår.
Alltid roligt, kändes som julafton igen ^^
Men nu ska jag fortsätta spela gitarr.

Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Tiszle

Hoppas att något passade! Kram

2008-11-12 @ 14:39:38
URL: http://tiszle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0