1000 saker samtidigt

Idag efter jobbet så hämtade jag och mamma hem Kinamat från Cinatown. Fy fan va gött det är med wokade grönsaker, cashewnötter och curry sås. Alla äter typ kinamat för den friterade kycklingen, räkorna och massa skit. Men helt ärligt så går ja dit för Currysåsen och riset. Mums. Och eftersom lådorna man får är så stora så äter jag resten imorgon, fan va gött.

Efter käket så drog jag bort till gården för att hämta mammas födelsedagspresent. Den är tusen gånger finare i verkligheten! Fan va fin den är! Är så himla nöjd! Och det jag fixade idag som hör till presenten är också skit bra. Fan va nöjd jag är!

Längtar tills pengarna rullar in på kontot så att jag kan återgälda detta. För jag har fått värsta idén! Eller kanske ska säga att vi har fått värsta idén.

Detta bli as bra!

 

Och nu är jag hemma igen efter en sväng i stan. Slits mellan om jag ska gå ut igen eller softa. Tror på sista alternativet. Behöver ta det lugnt innan morgondagen, då ska jag nämligen få jobba i mitt kök igen! Jag älskar det.

Jag vet ju hur lätt som jag kan bli uppstressad där och vill göra 1000 saker. Och helst dom 1000 sakerna samtidigt!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0