ångest

Trodde att jag skulle vakna och att det skulle va värsta mycket vatten osv. på marken efter nattens oväder. Men när jag vaknade vid 10 så var det bara en vattenpöl ute. Nu har det ju regnat lite mer men tycker nästan att det är gött. Hoppas att det är sådant här väder när jag börjar jobba nästan vecka. Jag få fan ångest när det är fint väder och jag jobbar.

Vet inte om jag berättad det sist men det är rätt typiskt att jag har varit ledig hela sommaren medan Sanna och dom har jobbat som grisar och nu den veckan då jag börjar jobba så slutar dom. Typsikt. Men men så är det.

 

Nu ska jag ta mej lite ostkaka^^

 


Kommentarer
Postat av: Elina♥

fin blogg:)!

btw, har beslutsångest! klicka in på min blogg och hjälp mig:D

2009-08-11 @ 14:27:05
URL: http://elinalatin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0