ångesten kommer igen

Nu börjar ångesten komma krypandes igen,

Å neeeeeej jobb imorgon igen!

 

Men det är bara att härda ut, 3 veckor kvar sen får jag sovmorgon.

Bara 15 dagar kvar. Jag ryser!

Mitt nästa jobb ska vara bra tider på, jag tänker inte börja förens tidigast 7.

Det tyckte jag var tidigt förut, men nu känns det helt okej.

Hade vi börjat senare så hade jag nog ansökt om längre där jag är nu.

För förut har min rygg tagit as mycket stryk av jobbet men nu känner jag bara av det en liten stund på dagen och så lite hemma. Inte alls som förut då det var 24/7 och låg i sängen ett bra tag efter jobbet för att jag hade så ont.

 

Och sen har jag på det hela ångest för igår också.. *suck*

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0