bara mej själv att skylla

Har fått mycket gjort idag.

Eftersom jag inte kunde somna om i morses så bestämde jag mej för att dra med mamma till Knalleland. Shoppade lite behövligheter som typ tapeter, roller, hårblås osv. så äntligen har jag en hårblås igen! Wohoo. Sen har jag lagat lite mat och grejer.

Ska alldeles strax träffa Sänny för på cigg, hon åker ju när som helst till Aaaaalalalanya! Den gottegrisen. Nu ångrar jag verkligen att jag inte jobbade mer i början av året. Men jag har bara mej själv att skylla. Föresten så pratade pörsy om att kanske åka någonstans i slutet av året.. mhm. Jag är på, även om det inte blir lovely Turkey då. Eftersom det inte är säsong där vid den tiden. Men vi får helt enkelt se vad som händer och fötter.

Efter att jag har träffat Sänny så ska jag och Sarah gå på en promenix med vovvarna runt Flymader. Vilket verkligen behövs, stackars Läffe har inte gått så långt nu i veckan för både jag och mammi har varit helt slut.

 

Efter promenixen förvandlas vi till party sniglar (haha snigeln och ölen) och så blir det att färga håret innan det också, är as sugen på att bara dra ut och dansa. Vill bara faktiskt vara full och släppa allting. Så gissar att detta blir en vild kväll, brukar det bli annat föresten?

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0