Bastu och öl

Herregud sa jag bastu utan öl? Det blev ju inget med det.

Satt på balkongen och rökte med mamma och vem kom inte gåendes med 2 systemkassar fulla med öl om inte Pörsy? Jo jag säger ju detta.

Fast är inte så förtjust i Heineken i bastun faktiskt. Men vem är jag att klaga? Nästa gång blir det nog antagligen cider eller dom silvriga ”stark öl” i 33cl.

 

Först in i bastun och först ut. Satt till och med på golvet ett tag för det gick inte att andas uppe på bänkarna. Det brände ju för fan i hela näsan och i hela munnen. Grr det gillar vi inte!

Jag har inget i mot värmen egentligen, jag hatar bara när man inte kan andas riktigt får fan små panik då. Ush och fy då föredrar jag att sitta längre ner. Haha

 

 


Kameran immar igen.. :P

 

 

Imorgon blire rajraj!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0