dom vet inte ett skit

Har varit hemma ett bra tag nu, men har inte haft lust att skriva.

För vad ska jag skriva om? ”hej nu är jag hemkommen från jobbet” igen typ.

Har i alla fall softat, rökt med Sänny och ätit lite. Funderar på att lägga mej i ett varmt bad och sen läsa lite. Vill kolla på Navy CIS sen vid 8 så tänker nog inte gå ut eller så.

Jag vill bara vara ledig och träffa massor av folk.

 

När jag jobbade idag som kom jag på varför jag älskar att träffa nya människor.

Dom vet ingenting om en. Dom vet inget om ens dåliga och inte heller om ens bra. Dom vet inte vad man har gått igenom. Dom vet inte ett skit. Och ibland är det skönt att ha folk runt omkring en som inte vet vem man är eller varför man har blivit den man är. Det enda som dom vet är den man är idag.

Sen är det ju spännande att lära känna folk för att man inte vet vilka dom är, vad dom har gått igenom och varför dom är dom.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0