fest-Fredag och supar-Lördag

Har inte orkat blogg idag heller.

Var tidig hem idag faktiskt. Vi åkte redan från kontoret vid 10 i 3. men sen va vi ju förbi Maxi och massor. Men tyckte att vi var tidiga ändå. Så jag och Mammi drog hem och åt och sen bar det ut igen för lite ”små shopping”. Kände mej tvungen att köpa ett schampo för rött hår nu. Vi alla som har haft rött hår vet ju hur snabbt färgen går ur, efter max två veckor är det helt urtvättat. Fattar inte det? Tycker att färg borde hålla bättre. Fast det kanske är mitt hårs fel. För till och med blont bli en annorlunda färg på mej efter ett tag, det blir typ mörkare.

Aja, är ju inte förvånad.

Skulle vilja klippa mitt hår också, men jag orkar fan inte. Måste få bort det sletna. För mina toppar blir mej brun/röda än röda. Och hur kul är det på en skala mellan 1-10? Inte alls. Men jag orkar fan inte. Är för trött när jag kommer hem från jobbet för att koncentrera mej på det. Det finns inte många som jag skulle låta röra mitt hår heller. Det är typ mina mamma, min chef och min kompanjon. Men då är ju saken den att Mamma är för dryg när hon klipper och dom andra två har fullt upp utan att jag ska komma här lixom.

Så jag får väll klippa mej själv när jag väl orkar. Måste göra det innan helgen i alla fall. Så får väll göra det på lördag. Ska toppa det ordentligen (jag får ångest!) och sen ska jag klippa upp det. Vill kunna ha utsläppt utan att jag känner att det bara hänger. Tycker att det gör lite det nu. Vill att det ska se fint ut och inte bara genomrötet.

Sen var det ju ett jävla bra tag sen som jag klippte mej också, det var innan jag satt i det blonda löshåret. Måste bli bättre på det. Men jag är nog för lat. Haha ^^

Litar inte alls på frisörer heller. Dom gör bara fel. Kommer nog aldrig mer gå till en riktig frisör. Ska nog ta och kolla igenom mammas frisörkurs som hon har här hemma, vill bättra mej lite.

 

Men i alla fall. Efter att jag hade varit iväg med mamma så träffade jag Pörsy, Sanna, Sandra och Anders en stund. Rökte och tjöta lite skit ett tag.

Och så nu sitter jag här, är för trött för att göra något nu även fast jag är lite sugen och vet 1000 grejer som jag måste göra.

 

Jobb imorgon men det är bara att bita ihop. Snart är det fest-Fredag och supar-Lördag igen! Haha :D

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0