gläses

Hade funderingar på att gå och lägga mej efter förra inlägget ändå, men hörde med Sanna om hon ville ut och tjöta istället. Så kom hem precis.

 

Eftersom jag inte orkade fixa mej och så för att bara gå omkring på Lurre så drog jag bara på mej mys kläder och glasögon istället för linser. Insåg hur jävla jobbigt det är med glasögon på kvällen, det reflekterar så jävligt i dom så såg fan saker på sidan hela tiden. Jävligt jobbigt. Kom på att det var en av anledningarna till att jag valde linser istället för glasögon. Konstigt att när jag var mindre så hade jag as bra syn, sen kom det bara helt plötsligt på ett syn test. Jag ville faktiskt ha glasögon när jag var yngre (nu snackar vi innan högstadiet) men det ändrades ju så fort jag började 7an. Då hade jag nog precis fått dom, eller fick jag dom då?

Fast skulle kunna tänka mej ett par fräcka gläses nu också. Tycker att det kan vara jävligt snyggt på vissa.

 




Kommentarer
Postat av: pörsan

ååh, jag ville åsså gå ut men jag stensomnadet framför miami ink & vaknade kl 3 i natt :D

2009-08-04 @ 10:34:21
URL: http://kizzmyass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0