här under 2 täcken, 1 tjockt överkast

Skulle egentligen dra upp till Räkan idag och dricka lite öl och dra ut på krogen och så. Men jag orkade inte sen. Kände mej så stressad och började frysa. Så jag och Pörsy gick en promenix till Maxi, inhandlade chippsi och dippsi sen hade jag och mammi lite myskväll. Nu ligger jag här under 2 täcken, 1 tjockt överkast med strumpor, linne, tjocktröja och tjocka mysiga mjukis men ändå fryser jag! fy fan va rötet. Vill inte bli sjuk nu. Vill supa imorgon och måste tjäna money i veckan. Sandra och Anders terrar msn nu och vill ha med mej till Statoil. Men vet inte om jag pallar fast jag är sugen på det. Fryser för jävla mycket. Hade jag haft en stooooor, tjock, gosig vinterjacka så hade jag joinat dirr, haha ^^

 

Ska slappa nu ett tag, kanske sova, annars märker vi vad som händer bara jag slutar frysa.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0