horskor

Har jag sagt att det ska bli utgång idag? Även om det är rätt så trist väder. Men är skit taggad!

Funderar bara på vad jag ska ha för skor.. min horskor eller ett par stövlar. Eftersom det är skitväder ute så passar det ju bättre med stövlar. Men är så sugen.

Snart är det ju fan dags att plocka undan vissa skor som man inte kan gå med på vintern. Det är så jävla kiligt. Sen får man bara gå i tråkiga klackisar. För så klumpig som jag är så skulle jag säkert inte klara av att gå i decimeterhöga klackskor på is. Jag hade ju slagit ihjäl mej själv, haha ^^ Och på hösten kan man ju inte gå omkring i kortkort short och horskor heller. Då blire stövlar istället. Men nu måste jag sminka mej och lägga upp min kjol. Sist så började maskinen krångla och det blev fel.

 

 

Bye bye lovely shoes!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0