jag tänker inte!

Gaaah jag blir vansinnig!

Varför ska hon hålla på att riva och måla och skit redan nu? Jag vill inte bo som en tattare! Det är fan över en månad kvar tills vi flyttar. Om hon hade velat så hade hon fått klart toan på 2 dagar och badrummet på 2 dagar. Hon säger att jag ska tömma mitt akvarium, packa ner alla mina grejer och skruva ner min säng tills den 7e då dom kommer och besiktar skiten. Och det tänker jag fan inte göra. Vi måste ändå tapetsera om skiten så det kan jag göra längre fram. Och sängen skruvar jag fan inte ner förens jag har slutat att jobba kan jag tala om. Jag tänker inte bo i ett tattar rum fyllt med lådor och med en madrass på golvet, det är äckligt!

Egentligen vill jag inte flytta med henne heller, inte nu när min brorsa kommer hem och ska bo där också. Hallå? 3 pers i en 2a? MOGET!

Jag skulle ju bo hos mamma tills mina skulder i alla fall var klara. Men jag drar fan så fort jag har ett jobb. Jag tänker inte bo där mer än nödvändigt. Fy faaaaaaaaaaaaaaaaan!

Absolut nu när jag inte längre får göra vad jag vill med mitt ”rum” eller vad man nu ska kalla det. Klyfte kanske? Får inte göra något med väggarna. MOGET!

GAAAAAAAAAAAAH!

 


Kommentarer
Postat av: Amanda

snyggt hår


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0