jobb

Vilken jävla rälig dag, Vi har inte ens satt foten utanför dörren ännu. Lär ju inte hända på ett jävla tag heller då det regnar, blixtrar och åskar ute. Men har faktiskt gjort lite nytta här hemma ändå. Medan Pörsy kolla på Grease som jag är ur less på för tillfället så har jag städat och packat ner alla mina flytta hemifrån grejer. Så det är bara garderoberna kvar. Ska fixa dom nu i veckan för börjar jobba nästa måndag om jag nu inte har sagt det. Fast jobbet är bara en månad. Fast det är bättre än ingenting alla. Ska fortsätta söka jobb under tiden. Vill nog inte ha ett jobb förens vi har flyttat. Slutar jobba typ lite över en vecka innan flytten och det blir ju perfekt att packa alla saker här hemma. Men sen efter flytten så vill jag verkligen ha ett jobb igen. Vet inte bara vad.

Det kiliga med jobbet är att jag missar mötet på arbetsförmedlingen och det var tydligen as svårt att få en tid för ett nytt möte inom det närmaste. Ska ringa och höra med dom imorgon, kan säkert vara med på mötet efter eller så. Det blir säkert bra.

 

Vi vet inte riktigt vad vi ska göra nu, både jag och Pörsan är as sugna på Pizza. Men ska försöka få med henne till Maxi. Vill ha taco chirre. Haha ^^

 

Tjing på er så länge

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0