jobbigt

Hej babes.

Gick faktiskt och lag mej redan vid 1 igår. Det är nog det tidigaste som jag har gått och lagt mej hemma på hela sommaren. Men bara för att jag gick och lag mej så tidigt så vaknade jag självklart 4 och var vaken enda tills klockan närmade sej halv 6. sen när jag väl somnade så vaknade jag 24/7. så vid 10 orkade jag inte mer utan det var bara att pallra sej upp och ut med hunden. Har inte satt mej framför datorn förens nu för jag tog tag i några av måstena här hemma. Haha visste att jag inte skulle göra det om jag satt mej här före. Så nu är i alla fall rummet städat och kläderna fixade. Är bara det värsta kvar då *suck*

Känner att jag inte orkar det nu. Får ta det senare idag eller något.

 

Jag brukade aldrig tycka att det var ”jobbigt” att ha hund. Tyckte att folk som sa att det var mycket att göra överdrev. Men kom på när jag var ute med hunden nyss att det är fan så stor skillnad om man går med dom i koppel eller om dom går lösa. Det är ”jobbigt” att vara ute med Lady om hon går i koppel. Hon brukar ju alltid springa lös överallt. Men måste ju vänja henne nu när vi flyttar. Hon kan ju inte rusa över allas tomter och in i skogen på det nya stället direkt.. 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0