krogar

Det är så skönt att inte vara bakfull idag, var inte det igår heller. Jag som brukar vara död dagen efter typ. Brukar må skit illa så att jag inte kan gå upp ur sängen minst en timme efter att jag har vaknat. Men idag studsade jag upp ur sängen och tog mej en macka på dirr. Brukar inte kunna det heller. Kanske i o för sej för att jag inte söp så hårt igår. Drog i mig min vanliga vinare men blev inte alls lika full som jag brukar. Konstigt..

Det tråkiga för mej är att när jag är så där lagom full så känns det inte som att jag är full, utan det känns dagen efter när jag märker att jag visst var full. Men är jag strax över lagom full eller mer så märker jag att jag är full.

 

 

Igår var vi på Swing föresten. Och fy fan vad tråkigt det är. Kan inte fatta att folk betalar för att komma in där. Det består på ett ungefär av 95 % blattar och 5 % Bimbosar som är blattarnas sexobjekt. Jag hatar det stället.

Tacka fan för Tonic. Även om man skulle behöva betala för att gå in på Tonic så skulle jag ändå gå dit, faktiskt. Jag gillar Tonic. Men vakterna och ägaren kan jag vara utan. Finns 1 vakt som är schysst. Resten är fan psyk. Som Martina stod och dividerade med vakten och då fick hon helt plötsligt inte komma in. Blir rätt irriterad på det.

Det finns bara 2 krogar som jag gillar i stan, Tonic och Trägårn’

.

Det är inte konstigt att jag oftast hade tråkigt dom gångerna som jag gick ut förra året, vi gick ju alltid till Swing eller Trägårn’ . På Träggan var det roligt men det var ju inte ofta vi var där. Det var nog faktiskt först i år som jag var på Tonic första gången. Tyckte förut att det var ett tattarställe när man inte betalade för att komma in där. Men nu tycker jag att det är prima. Och vem fan bryr sej om man måste betala för att komma in? Det är ju bättre när man inte gör det. Då kan man ju köpa mer alkohol. ^^

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0