krogrunda

Sitter här nu. Pörsan drog precis hem för att hämta sina saker, sen kommer hon och Sanna hit och då ska här supas. Har ju fått i uppdrag att supa för min kusins räkning också. Så jag gissar på att det kommer gå vilt till. Absolut när man ska dricka för en svamp som fick i sig 36 öl en kväll. Tufft uppdrag.

 

För en gångs skull har jag inte lite smått ångest över vad jag ska ha på mej. Bestämde mej redan igår. Dom ljusaste shortsen och sen en svart tubtopp.

Typ som på detta kortet:

 

 

 

Tycker att det är najs. Och så gladiator klackisarna på det.

Funderar på att ha uppsatt hår eftersom det är så jävla varmt ute. Då är det ju fan ännu varmare på krogen.

 

så idag tar vi oss en krogrunda igen!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0