lämna privatlivet utanför

Igår var det cp, allt var cp och jävligt kul. Som vanligt.

I alla fall tills jag blev utslängd igen.. blir så trött på dessa vakter. När man jobbar så tycker jag att man ska lämna privatlivet utanför faktiskt. Bara för att man har knullat med en tjej så ska man ju inte slänga ut den andra som tjejen man har knullat med muckar med!

Jag gjorde fan inte ett skit för jag hade fan haft så kul hela kvällen men jag orkade inte ha något tjafs. Men då kommer vakten och säger till mig att jag ska gå ut. Vad fan hade jag gjort? Hon påstod att jag hade hällt en hel öl över henne. Ursäkta? Om jag nu hade haft en öl vid den tidpunkten igår så hade jag nog inte slösat den över henne, alkoholmissbruk på hög nivå att hälla ut öl så. Men eftersom vi har hatat varandra sen 9an så måste hon självklart gå på mej. Sånt jävla slöseri.. men vissa fattar tydligen inte varför man går ut på krogen, vissa tror tydligen att det är sandlådan på dagis. Och sen står hon där och spärrar upp ögonen och pressar ihop käften! Som att jag skulle bli rädd då? Det krävs mer än att se ”hotfull” ut för det. Jag stod bara där lugnt och försökte förklara att det inte var jag och att jag inte visste vem det var. Men sen upprepade hon bara ”Vivi vem var det?” Jag tänker fan inte tjalla på vem det var, det måste hon ju fatta själv. Okej om det var en av mina bästa vänner så skulle vi ju lösa allt. Men fan inte om det var ett hatobjekt sen 4 år tillbaka. Det är ju bara skrattretande,

Men jag blev ju som sagt utslängd igen för ingenting, jävligt kul. Jag kom från krogen till druvefors på ingen tid alls, jag var så jävla arg så jag visste inte vad jag skulle göra av mej själv. Så det blev massa tjafs med dom bästa när jag väl träffa dom. Onödigt, det var där som all ilska över den bruden kom ut. Men det slutade i alla fall bra. När allt lugna ner sej så kom galenskapen tillbaka och det slutade med 3 idioter som ligger i Kristinebergsbacken i regnet. Haha ^^ och sen blev det bussen hem.

 

Har as ont i röven idag också. För när jag skulle sätta mej på en stol där ute och ta en cigg så satt jag mej mellan två stolar istället. Typiskt mej.

 

Men nu måste jag göra i ordning mej, för Emmy ringde och tjöta med mej till Göteborg

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0